تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟ گوهری خیال بازگشت ندارد بونجاح در لیگ عربستان ۱۱ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال مشخص شدند پیشکسوت داوری درگذشت پیشکسوتان خواهان اوسمار شدند استقلال فقط با ۶۰۰ تماشاگر در قائمشهر| شب سخت در ورزشگاه وطنی
سرخط خبرها

استفاده از شمشیربازان رده‌های پایه‌ی خراسان رضوی در لیگ برتر بزرگسالان کشور

  • کد خبر: ۱۶۲۹۲۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
استفاده از شمشیربازان رده‌های پایه‌ی خراسان رضوی در لیگ برتر بزرگسالان کشور
رییس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: به دلیل اینکه می‌خواهیم در بخش پایه فعالیت کنیم، برای مسابقات بزرگسالان از شمشیربازان رده‌های پایه استفاده می‌کنیم. هیچ بازیکن غیربومی و بزرگسال در هر دو تیم پسران و دختران خود نداریم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علی یعقوبیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص حضور تیم خراسان رضوی در لیگ برتر شمشیربازی بانوان کشور عنوان کرد: دور رفت این رقابت‌ها هفته گذشته در تهران برگزار شد. تیم بانوان خراسان رضوی که از ۵ شمشیرباز نوجوان و جوان برتر استان تشکیل شده، در سال گذشته توانست نایب قهرمانی مسابقات المپیاد‌های برتر سراسر کشور را از آن خود کند. از همین رو تصمیم گرفتیم با همان تیم در لیگ برتر بزرگسالان حضور یابیم.

وی افزود: در پایان دور رفت و در بخش پسران در اسلحه فلوره در جایگاه سوم قرار داریم و در بخش دختران در جایگاه پنجم قرار داریم.

رییس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: دور برگشت این دور از مسابقات هنوز مشخص نشده است. ما برای نخستین بار است که یک تیم بومی در بخش بانوان به مسابقات لیگ برتر اعزام می‌کنیم. همچنین تیمی که روانه مسابقات بزرگسالان کرده‌ایم از شمشیربازان رده‌های پایه تشکیل شده است. پیش از آغاز مسابقات برنامه‌ریزی کرده بودیم که جایگاه سوم تا پنجم را از آن خود کنیم.

یعقوبیان بیان کرد: در بخش پسران نیز می‌خواهیم جایگاه سومی را از آن خود کنیم که دور رفت را هم با همین جایگاه به پایان رساندیم.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه می‌خواهیم در بخش پایه فعالیت کنیم، برای مسابقات بزرگسالان از شمشیربازان رده‌های پایه استفاده می‌کنیم. هیچ بازیکن غیربومی و بزرگسال در هر دو تیم پسران و دختران خود نداریم.

رییس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در خصوص مهم‌ترین برنامه این هیات در سال ۱۴۰۲ گفت: برای قسمت آقایان و بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در نظر داریم همه چیز به صورت یکسان میان این دو بخش پیش برود و تمام بودجه خود را میان دو بخش تقسیم کرده‌ایم.

یعقوبیان افزود: در مسابقاتی که امسال در المپیاد‌های استعداد‌های برتر کشور که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، برنامه‌ریزی کرده‌ایم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز همدلی خوبی میان مربیان و ورزشکاران وجود دارد. امیدوارم در این استان ورزشکاران بتوانند سال‌های سال افتخارآفرینی کنند. رویکرد خود را به سنین پایه تغییر داده‌ایم و در حال انجام کار‌های بلندمدت هستیم. این ورزشکاران سال‌ها می‌توانند برای خراسان رضوی در سطح کشور مدال‌آوری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->